2年前のSimgeの引っ張ってきましたが、今年にはない暑い感じになっていて、
こんな感じで今年東京五輪開催されていれば、と思ってしまいます。
感染者は増えて欲しくないけど、暑い熱気を愉しみたい気分になります。。

Peşindeyim alana kadar peşindeyim
İşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyim
Yakıcam buraları o derece yani başındayım
Gülünce yazında ağlayınca kışındayım

(*a)Daha iyisini mi bulucan bi gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicemki aklını oynatıcan

(*b)Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme
Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

Demekki bi bildiğim var sen beni takip et
Senin yolun yol değil ya hindistan ya tibet
Neye benziyor istediğin hayat bi tarif et
Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek

(*a)(*b×2)